מאמרים

גישה חדשנית במיתוג חלל עסקי, קמעונאי ותדמיתי

ארגונים ועסקים משקיעים משאבים רבים בעיצוב אדריכלי קפדני בנקודות המכירה והשירות,
במרכזי המבקרים ובמטה החברה. עם זאת, בסביבה התחרותית בה המותג הוא המלך,
עיצוב מרהיב אינו מספיק. חלל המשמש נקודת השקה עם לקוחות החברה, עובדיה ספקיה ומשקיעיה,
חייב להיות חלק אינטגרלי מזהות המותג אותו הוא משרת ולשקף בשלמות את ערכיו

תן למותג שלך את ה- Space שהוא צריך 

מותגים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. כל מותג נושא עמו ערכים המזוהים איתו
ובאים לידי ביטוי בכל נקודות ההשקה עם קהל היעד אליו הוא פונה.
עם זאת, במקרים רבים, הזהות העמודה בין המותג לערכים שהוא מייצג,
אינה מצליחה לבוא לידי ביטוי בחנויות, במרכזי המבקרים, במשרדי החברה
ובכל נקודות המגש היומיומיות בין המותג לקהל הלקוחות, הספקים, המועמדים לעבודה והמשקיעים.
חללים אלו, שעיצובם האדריכלי אינו תומך בערכי המותג, יוצרים דיסוננס מידי בקרב המבקרים
ובכך סודקים את התדמית הגובשת שיש למותג בתודעתם.
וכאן נכנסת לתמונה גישת ה Brand Space Connection שפותחה בלעדית ע״י
חברת המיתוג קונטקט ומיושמת בהצלחה רבה בקרב לקוחותיה.

Brand Space Connection

מחלל ממותג לחלל שהוא מותג

במסגרת גישת ה-Brand Space Connection,חברת קונטקט מיישת את מאפייני המותג
וערכיו בפלטפורמה תלת מימדית חדשה, בה נוצרים קשיים פיזיים והקשרים רב-חושיים
בין הצרכנים למסרים אשר אופיינו מראש, בעת תכנון החלל. ראייה שיווקית-מיתוגית זו,
יחד עם העיצוב האדריכלי של החלל, יוצרים ״אנרגיה מיתוגית״ רבת עוצמה,
המשפיעה על המבקרים בחלל באופן מודע ותת-מודע ומחזקת בתודעתם את ערכי המותג.

מיתוג חללי עבודה – אנרגיה להצלחה

במקרים רבים מידי, חללי עבודה ומשרדים הם תוצר של תכנון אדריכלי ״נכון״ ופונקציונלי״,
המיועד לביצוע העבודה הנדרשת. כתוצאה מכך, חברות הזנק רבות המצוידות במותג נחשק,
פועלות בחללי עבודה אפורים ומנוכרים, שאינם מדברים ב״שפה״ של ערכי המותג –
כפי שהם נתפסים בעולם שבחוץ. באמצעות יישום גישת Brand Space Connection של קונטקט,
חלל עבודה המארח מידי יום עובדים, ספקים, לקוחות ומשקיעים, יתוכנן ויעוצב בקורלציה מלאה
לערכי המותג ויהפוך לפלטפורמה רבת השראה שתשמש תזכורת תמידית לרוח המותג.
חלל העבודה ישקף את אישיות המותג, יכניס את השוהים בו לאנרגיה של עשייה,
יתרום להתליכי הפרייה הדדית וימקד את העובדים והמנהלים ביעדי הארגון ומטרותיו.
קחו לדוגמא סביבת עבודה המוגדרת כחלל ישיבה פתוח ושיתופי, מייצרת תרבות ארגונית
סביב הרעיון של שיתוף פעולה, המבקש לטפח מנטליות של ״We-are-all-in-this-together״
שעושה את החברה גדולה מסכום חלקיה, לפי מודל WEME.

מיתוג נקודות מכירה קמעונאיות – חוויה מניעה לפעולה

בנקודת מכירה קמעונאית, יוצר זהות מוחלטת בין הערכים של המותג הנתפסים במדיה ההמונית
ובמוחו של הצרכן, לבין חווית הקנייה לה הוא זוכה בביקורו בנקודות המכירה.
סינרגיה זו מחברת את הצרכן למותג ולערכיו וברגע האמת,
מניעה אותו לפעולה .Brand Space Connection צרכנים אינם קונים מוצרים. צרכנים קונים מותגים. יישום גישת

ואהבת

מרכזי מבקרים –  חוויה וגאווה רב-חושית

על פי גישת Brand Space Connection, מרכז המבקרים אמור לספק חוויה רב חושית בלתי נשכחת לקהל המבקרים,
באמצעות מגוון אלמנטים, המחזקים את נאמנותם של הלקוחות הקיימים, מעודדים הצטרפות של לקוחות חדשים
מתוך קהלי היעד הרלוונטיים ותורמים לגאוות היחידה של עובדי הארגון כולו כמותג ״שלהם״.

gat foods

קירות מדברים מותגים

תהליך יצירת קיר ממותג בגישת Brand Space Connection מתחיל בהבנה שיווקית מעמיקה של המותג,
של השוק בו הוא פועל ושל אפיון קהל היעד אליו הוא פונה: לקוחות פוטנציאליים, גיוס עובדים איכותיים או איתור משקיעים.
בתום התהליך, הקיר ״ידבר״ בשם המותג ויעביר לקהל שייחשף אליו, מסרים התומכים בערכי המותג ובמטרותיו.
קיר ממותג בחללי עבודה או בנקודות מכירה, הוא אמצעי מדיה אפקטיבי ביותר, לחשיפת ערכי המותג לקהל היעד
ולצריבת מסרים שיווקיים בתודעתו.

האם‭ ‬החלל‭ ‬במשרדים‭ ‬שלך‭ ‬או‭ ‬בנקודות‭ ‬השקה‭ ‬עם‭ ‬לקוחותייך‭ ‬מהווה‭ ‬‮"‬חור‭ ‬שחור‮"‬‭ ‬המבזבז‭ ‬לארגון‭ ‬שלך‭ ‬אנרגיה‭ ‬מיתוגית‭?‬
צור‭ ‬קשר‭ ‬ויחד‭ ‬נטמיע‭ ‬את‭ ‬המותג‭ ‬שלך‭ ‬בחלל‭ ‬הקיים

 מאת: עירית קרן

נשמח להיות בקשר