פפושדו

מפעל העוגיות המשפחתי "אחים פפושדו", המוכר בזכות עוגיות גלגלי הטרקטור שלו שכולנו אוכלים בפסח.. אבל גילינו מפעל שמייצר הרבה יותר. מפעל אשר מעסיק עשרות עובדים, מהם  בני משפחה, מפעל שהוקם בשנת 1928 ע"י האחים פפופשדו ומאז המשיך לצמוח. האחים פפושדו הגיעו  אלינו לקונטקט לעיצוב אריזות. תהליך שהמשיך הרבה מעבר לעיצוב עזרי קידום לנקודות מכירה, לפיתוח […]

ליב

האתגר שעמד לפתחנו בקונטקט היה למתג  את ליב כמותג מוביל בתחום האורגני, לעצב את כל אריזות המוצרים בקטגוריות השונות תחת מעטפת מיתוגית אחת ברורה כחלק מהובלת חזון להביא אוכל אורגני לכל בית בישראל. המסר לחיות אורגני הפך להיות חלק משם המותג. צבעי המותג אשר נקבעו הם חום אדמה, המעביר פשטות חמימות ונוסטלגיה, ושני גוונים ירוקים […]

חוות דרך התבלינים

הקונספט: מוסיפים תבלין לחיים ליווינו את חוות דרך התבלינים  משך שנים ארוכות וטובות. גיבוש הקונספט היה מתוך הבנה שחוות התבלינים יוצרת תרבות וסביב התרבות יש עולם שלם שהוא תוכן ומוצרים, חוויה וידע, התנסות וחינוך. "מוסיפים תבלין לחיים" - האבחנה הזו פתחה את החווה לאינסוף של שתופי פעולה וממשקים עם קהלים שונים הרבה מעבר למכירת התבלינים […]

ד"ר K

תהליך מיתוג מרתק עם לינוי הופמן, בעלת המותג, רוקחת טבעית והומאופתית אשר המשיכה את דרכה של אמה ד"ר אופליה קאנס,  ובשילוב הידע שנצבר במשפחה במהלך 50 שנים, פתחה את חברת ד"ר K. תהליך מיתוג שהחל באסטרטגיה שגיבשה את חזון החברה, אח"כ הבטחת מותג, ערכי מותג, מיצוב, אישיות מותג וכל אלו תורגמו לשפה קריאטיבית אשר קבעה […]

JACKIE-O מבית פנדורה

חברת סיטי טיים אל איי הינה היבואנית והמשווקת הרשמית בישראל של תכשיטי פנדורה, שעוני ותכשיטי טומי הילפיגר ושעוני ג'וסי קוטור. החברה החליטה להקים רשת חנויות חדשה שתתבסס על החוזק של מותג פנדורה בישראל ותאגד מותגים נוספים של החברה תחת חנות אחת ותאפשר שיווק וקידום של המותגים השונים על ידי החברה. תהליך העבודה כלל אסטרטגיה מיתוג, […]

KOY21

עדי מאיר, מובילה בעולם הביוטי ואחראית על כמה מגמות חדשניות בתחום האסתטיקה וביניהן מהפיכת ICE21, פנתה אלינו כשהחליטה ליצור לעצמה מותג שירכז את כל המכשירים שהיא מייבאת, Multi Brands ובנוסף, למתג מכשור חדשני  שבשונה מכל המכשירים שייבאה- הנו מכשיר לשימוש ביתי לקהל B2C.  בתהליך אסטרטגי שכלל ישיבות, סדנת מיתוג ובחינת השוק - הבנו שיש להישען […]

הממלכה

תהליך מיתוג מרתק אשר בחן קונספטים בתחומי קולינריה ויצר קונספט מיתוגי ייחודי עם חיבור בין איכות של מסעדה לאוכל רחוב שפת עיצוב מעוררת טעמים, מבודלת וזכירה עם חותמת כתר – חותמת איכות למותג. עיצוב קולינרי עם חיבור בין ישן לחדש, בין שוק אותנטי לשוק מודרני בהשראת השווקים הים תיכוניים בישראל, איטליה, יוון, ספרד. במסגרת עיצוב […]

דילוג לתוכן