אגף האצת מצוינות

קונספט מיתוגי: שינוי נקודת המבט אנו בקונטקט מיתוג ופרסום התבקשנו  ליישם את עקרונות השפה ותשתית חומרי אגף החדשנות כנגזרת למיתוג העל של מותג העל: נציבות שרות המדינה. בסדנת מיתוג הובלנו ניתוח וכיוון למסרים מבדלים ולנראטיב של האגף, המשך לסלוגן של הנציבות "מציבים אותך גבוה" תוך התאמה לאגף "האצת מצוינות בעבודת הממשלה". הגדרת מסרי מפתח לשימוש […]

סוהו אייר

סוהו עיצוב רהוט ותאורה החליטו להיכנס לתחום המאווררים ולהביא בשורה עיצובית עם מאווררי תקרה מעוצבים. אנו, קונטקט מיתוג ופרסום, הובלנו תהליך מיתוג אשר יצר שפה עיצובית ייחודית. במסגרת התהליך יצרנו שם מותג הנגזר ממותג העל: "סוהו אייר". עיצוב שם המותג מחבר בין מותג האם- סוהו לבין תוספת ה AIR כאשר האות A מעוצבת בצורת מאוורר, […]

זהות – איגוד המרכזים

תהליך מיתוג לאיגוד זהות. איגוד גדול ורב זרועות אשר הוקם בשנת 2003  מתוך מטרה להחזיר את משמעותה של היהדות ומורשתה באמצעות שפה ותכנים המונגשים בבתי הספר בצורה רלוונטית ועכשווית. "זהות" מייצג 40 עמותות שמפעילות יחד מעל 60 מרכזים בערים ברחבי הארץ, ביותר מ-700 בתי ספר ונוגע בכ- 80,000 תלמידים בחודש. עם פרויקטים ארציים כגון: דיבור […]

ליב

האתגר שעמד לפתחנו בקונטקט היה למתג  את ליב כמותג מוביל בתחום האורגני, לעצב את כל אריזות המוצרים בקטגוריות השונות תחת מעטפת מיתוגית אחת ברורה כחלק מהובלת חזון להביא אוכל אורגני לכל בית בישראל. המסר לחיות אורגני הפך להיות חלק משם המותג. צבעי המותג אשר נקבעו הם חום אדמה, המעביר פשטות חמימות ונוסטלגיה, ושני גוונים ירוקים […]

Connect (Tikshoov)

האתגר המיתוגי שעמד לפתחנו היה להתאים את המודל האמריקאי של השכרת חללים שיתופיים לשירותים ייחודיים שיכולה לספק חברת האם- תקשוב והפיכתם למודל ישראלי שנותן מענה לפריפרייה. אחרי סדנת מיתוג ותהליך  אסטרטגי,  אופיינה ועוצבה סביבת עבודה עדכנית עם מעטפת השירותים המתקדמים של תקשוב - הקבוצה המובילה בישראל בטכנולוגיית מוקדי השירות והתקשורת  יצרנו הלכי פרסום להשקת הסניף, בניית […]

חוות דרך התבלינים

הקונספט: מוסיפים תבלין לחיים ליווינו את חוות דרך התבלינים  משך שנים ארוכות וטובות. גיבוש הקונספט היה מתוך הבנה שחוות התבלינים יוצרת תרבות וסביב התרבות יש עולם שלם שהוא תוכן ומוצרים, חוויה וידע, התנסות וחינוך. "מוסיפים תבלין לחיים" - האבחנה הזו פתחה את החווה לאינסוף של שתופי פעולה וממשקים עם קהלים שונים הרבה מעבר למכירת התבלינים […]

ברא צמחים

חברת "ברא צמחים" הוקמה על ידי שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים. מהות השם "ברא" הנה שורש המילים "בריאה" ו"בריאות", מהות זו מגלמת הן את המסר והן את החזון של ברא צמחים. השינוי הגדול שקונטקט הובילה את ברא היה לעבור מחברת B2B לחברת B2C. אסטרטגיה זו שינתה את כל פני החברה והובילה בין היתר […]

נציבות שירות המדינה

הקונספט: מציבים אותך גבוה תהליך מיתוג למעסיק הגדול בישראל...תהליך עומק אשר החל בראיונות וקבוצות מיקוד עם הנציב ועם השדרה הניהולית של הארגון. בליבת הדיון עמדה השאלה: איך משנים את התפיסה הקיימת של כ- 75,000 עובדי השירות הציבורי, כלפי עצמם וכלפי הסביבה?  לגבש תפיסה מיתוגית לפיה משרת ציבור, במובן העמוק של המילה, מהווה ערך למדינה- תרבות […]

טכנודע - המוזיאון לרפואה

טכנודע - המוזיאון הישראלי לרפואה ומדע, חדרה תהליך מיתוג, ובהמשך פרסום, לרגל הקמת המוזיאון לרפואה – שלב מהפכני בהתפתחותו, בהיותו מוזיאון  אינטראקטיבי ייחודי בעולם.  הטכנודע באולגה הוקם לפני למעלה מ 30 שנה על 11 דונם עם אג'נדה חברתית כמרכז חינוכי וחווייתי למדע. בתהליך אסטרטגי מיתוגי שהחל בסדנת מיתוג גובשו צעדים לשינוי.  יצאנו לסקר שבחן את […]

ד"ר K

תהליך מיתוג מרתק עם לינוי הופמן, בעלת המותג, רוקחת טבעית והומאופתית אשר המשיכה את דרכה של אמה ד"ר אופליה קאנס,  ובשילוב הידע שנצבר במשפחה במהלך 50 שנים, פתחה את חברת ד"ר K. תהליך מיתוג שהחל באסטרטגיה שגיבשה את חזון החברה, אח"כ הבטחת מותג, ערכי מותג, מיצוב, אישיות מותג וכל אלו תורגמו לשפה קריאטיבית אשר קבעה […]

דילוג לתוכן