KOY21
עדי מאיר, מובילה בעולם הביוטי ואחראית על כמה מגמות חדשניות בתחום האסתטיקה וביניהן מהפיכת ICE21, פנתה אלינו כשהחליטה ליצור לעצמה מותג שירכז את כל המכשירים שהיא מייבאת, Multi Brands ובנוסף, למתג מכשור חדשני שבשונה מכל המכשירים שייבאה- הנו מכשיר לשימוש ביתי לקהל B2C. בתהליך אסטרטגי שכלל ישיבות, סדנת מיתוג ובחינת השוק - הבנו שיש להישען על הנכס המוביל שלה: ICE21 שעשה מהפיכה וצבר נכסיות מותגית.
כך יצרנו את השם koy21 שהוא קיצור המסר: know yourself בחיבור 21 מהמותג המוכר. המשמעות היא שהמכשירים גורמים לאנשים להתחבר לעצמם, להתעצם, להרגיש חזקים, חיוניים, לפרוח, להתעורר, לאהוב את מי שאנחנו ומה שאנחנו משדרים כי...עם KOY21 את/ה יודע/ת מה הכי טוב בשבילך! תהליך מיתוג מרגש בצבעוניות מבדלת וייחודית הכוללת שחור לבן וורוד פוקסיה כלל עיצוב לוגו, עיצוב תשתית חומרי שיווק, בניית אתר אינטרנט E-commerce (אתר מסחר אלקטרוני) , עיצוב באנרים פרסומיים עם נטלי דדון, עיצוב קטלוגים, עיצוב אריזות ועוד.