אגף האצת מצוינות

קונספט מיתוגי: שינוי נקודת המבט

אנו בקונטקט מיתוג ופרסום התבקשנו  ליישם את עקרונות השפה ותשתית חומרי אגף החדשנות כנגזרת למיתוג העל של מותג העל: נציבות שרות המדינה. בסדנת מיתוג הובלנו ניתוח וכיוון למסרים מבדלים ולנראטיב של האגף, המשך לסלוגן של הנציבות "מציבים אותך גבוה" תוך התאמה לאגף "האצת מצוינות בעבודת הממשלה". הגדרת מסרי מפתח לשימוש האגף, קבענו עקרונות לשפת מיתוג האגף  ועיצבנו תשתית לחומרי שיווק. יצרנו שפה שמעבירה את המאיץ החיובי שאחראי עליו האגף, להציג את האגף כמאיר את הדרך, אגף רלוונטי, סוחף, עם דרייב ובעל נוכחות. מיצוב ממלכתי עם "קריצה" וסגנון צעיר יותר- תחת קונספט העיצובי של נקודה- המעבירה את המסר של שינוי נקודת המבט: האגף מתמקד בשיאים, בהצלחות, בדברים הטובים, בנקודה שמחברת את כל הממשקים, את כל האגפים.

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן