קבוצת ידיעות אחרונות
קונספט: זרימת המידע
טרם תהליך העבודה אתנו- היה בידול גאוגרפי לפיו כל מותג תחת קבוצת ידיעות אחרונות ישב בנפרד באיזור אחר בת"א וסיגל לעצמו זהות משלו. הוחלט לכנס את כל המותגים תחת מעטפת אחת פיסית ברחוב מוזס בראשלצ ב 4 קומות אותן קיבלנו "עירומות" - קירות לבנים אשר גרמו לאיבוד זהות ואף קשיי התמצאות במרחב החדש והמשותף. האתגר שעמד לפתחנו, בקונטקט, היה ליצור מעטפת עוצמתית לקבוצה מצד אחד, ולתת ביטוי וזהות למותגים תחתיה מצד שני. חיפשנו קונספט שמציג את הקונספט - זרימת המידע- בא להעביר מסר שידיעות אחרונות ו YNET בראשה מהווים מרכז תקשורת, אנרגטי, יצירתי, דינמי, חדשני עם הקצב הפועם של התקשורת. כך עיצבנו את שדרת העשורים, את לובי החדשנות, עיצבנו דמויות אייקוניות עם ציטוטים מרגשים על קירות ענק, צבעוניות שנגזרה משפת המותג ויצרה התמצאות בין הקומות. ההשראה לשפה שאבנו מעולם המפות של הרכבות התחתיות. עיצוב משרדי ידיעות אחרונות כלל הדפסות על שפע של חומרים, מדבקות קיר, הדפסות תלת מימד, כל שילוט הכוונה חוץ ובפנים.