כפר נהר הירדן
הקונספט: לחגוג את החיים
כפר נהר הירדן הוקם כחלק ממודל בינלאומי שהקים פול ניומן והמשיך דרכו בארץ השחקן חיים טופול ז"ל. כפר נופש ייחודי לילדים המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים ועם מוגבלויות. הכפר מציע חווית נופש, כייף, שמחה בצד מוכנות רפואית מקסימלית לכל צורך רפואי שהילד זקוק במהלך חופשתו. אחד הדברים שעלו בסדנת המיתוג היה להעצים את שפת המותג ואת הסלוגן "לחגוג את החיים". אנו בקונטקט, מינפנו את הלוגו אשר היה קיים מאייקונים שונים והפכנו אותו לשפה של ממש. חגגנו את הצבעוניות, פישטנו את הלוגו כך שכל אייקון קיבל משמעות במודל הכפר. עיצבנו את לב האייקונים והפכנו אותו לפסל פיסי ענק הממוקום במרכז הכפר והפך מאז מסורת למצטלמים לידו. בנינו אתר אינטרנט, כתבנו שיווקית את תכני האתר, יצרנו תשתית שיווקית שכללה עיצוב דפים למתנדבים, עיצוב חומרי שיווק לחברות וארגונים, עיצוב סיסטמה וחומרים לכנסים וימי עיון, עזרי פרסום לרשתות, הכל לטובת העלאת מודעות לכפר ומשיכת משפחות לחוויה המיוחדת הזו.