טכנודע - המוזיאון הישראלי לרפואה ומדע, חדרה
תהליך מיתוג, ובהמשך פרסום, לרגל הקמת המוזיאון לרפואה – שלב מהפכני בהתפתחותו, בהיותו מוזיאון אינטראקטיבי ייחודי בעולם. הטכנודע באולגה הוקם לפני למעלה מ 30 שנה על 11 דונם עם אג'נדה חברתית כמרכז חינוכי וחווייתי למדע. בתהליך אסטרטגי מיתוגי שהחל בסדנת מיתוג גובשו צעדים לשינוי. יצאנו לסקר שבחן את שינוי השם וקבע במקום אולגה-חדרה, ובמקום מרכז חינוכי-לכנות את האתר: טכנודע - המוזיאון הישראלי לרפואה ומדע, חדרה. שפת המותג הושתתה על עיצוב לוגו ששאב השראתו מהגאון המדען הדגול לאונרדו דה וינצ'י וקיבל תרגום קריאטיבי מודרני וצבעוני. הקמנו אתר אינטרנט חדש, פרסום ברשתות חברתיות, עיצוב חומרי שיווק, קמפיינים פרסומיים כולל קמפיין השקה בטלוויזיה, תשדירי רדיו, תחת קונספט פרסומי: קפיצה לגוף האדם, שילוט הכוונה חוץ ופנים בכל האתר, עיצוב קירות כוח ואלמנטים לתוך המוזיאון ועוד.