חוות דרך התבלינים
הקונספט: מוסיפים תבלין לחיים
ליווינו את חוות דרך התבלינים משך שנים ארוכות וטובות. גיבוש הקונספט היה מתוך הבנה שחוות התבלינים יוצרת תרבות וסביב התרבות יש עולם שלם שהוא תוכן ומוצרים, חוויה וידע, התנסות וחינוך. "מוסיפים תבלין לחיים" - האבחנה הזו פתחה את החווה לאינסוף של שתופי פעולה וממשקים עם קהלים שונים הרבה מעבר למכירת התבלינים עצמם.
מה עשינו? למעשה, היכרות מעמיקה עם אבי ציטרשפילר, בעלי החווה, קירבת המשרד לחווה, לווי בכל פן מיתוגי שיווקי או פרסומי, יצירת רעיונות ייחודיים ופסטיבלים שהפכו סמל למותג, פסטיבל הפפריקה, פסטיבל חמשת החושים כולל יצירת התוכן לפסטיבלים ועיצוב כל האלמנטים כגון שילוט בשטח, עיצוב תערוכות בינלאומיות, מהלכי פרסום, פתיחת סניפים, סדנאות אוכל בחווה, אירוח קבוצות, כנסים, עיצוב אריזות ומארזים, ייזום מרכזי רווח נוספים למותג כגון עיצוב אריזות מתנה, כרטיסי Gift card, מרצ'נדייס כגון עיצוב אולם מכירה POS, הובלת פתיחת מועדון לקוחות כולל איפיון מודל המועדון, עיצוב כל החומרים למועדון. אפיון, כתיבה שיווקית לאתר, עיצוב ובניית אתר אינטרנט – אתר מכירתי E-commerce. חוויה של מותג ושל לקוח.