ד"ר K

תהליך מיתוג מרתק עם לינוי הופמן, בעלת המותג, רוקחת טבעית והומאופתית אשר המשיכה את דרכה של אמה ד"ר אופליה קאנס,  ובשילוב הידע שנצבר במשפחה במהלך 50 שנים, פתחה את חברת ד"ר K. תהליך מיתוג שהחל באסטרטגיה שגיבשה את חזון החברה, אח"כ הבטחת מותג, ערכי מותג, מיצוב, אישיות מותג וכל אלו תורגמו לשפה קריאטיבית אשר קבעה כללי מותג שנארזו בספר מותג ברור לשימושי השיווק השונים.

הלוגו החדש הבליט את האות K אשר עוצב משני עלים- ושתי טיפות המרמזות על הפורמולות, פותחו אייקונים, סקלת צבעוניות עם צבע מוביל טורקיז ייחודי שיש בו איזון בין אנרגיה ותנועה לבין רוגע, עיצוב חותמת איכות עם טיפה במרכז הממתגת את שיטת ההכנה של התמציות, עיצוב  אריזות לפי סדרות מוצרים ועם סיפור המותג שכתבנו, נבנו קטגוריות למוצרים תחת המסר: ד"ר K לכל שלב בחיים. עיצוב אלמנטים לנקודת מכירה, עיצוב סיסטמה לטובת נוכחות בכנסים וימי מכירה, גריד לדיגיטל לפרסום ועיצוב באנרים פרסומיים, חומרים לקמפיין השקה, עיצוב דפי מוצר, תערוכות ולבסוף, העברנו סדנה לעובדים עם הסבר על כללי המותג והמסרים המובילים אותו.

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן