ברא צמחים

חברת "ברא צמחים" הוקמה על ידי שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים. מהות השם "ברא" הנה שורש המילים "בריאה" ו"בריאות", מהות זו מגלמת הן את המסר והן את החזון של ברא צמחים. השינוי הגדול שקונטקט הובילה את ברא היה לעבור מחברת B2B לחברת B2C. אסטרטגיה זו שינתה את כל פני החברה והובילה בין היתר לפתיחת מרכז מבקרים כחלק מהבנה שיש לדאוג לחינוך צרכנים. הלווי של קונטקט את ברא היה כל כך עמוק  וכלל חיבור בכל ממשק, סדנאות אסטרטגיה, לווי שיווקי, בניית הדרכה למבקרים, קמפיינים פרסומיים, עיצוב כל אריזות החברה לרבות יצירת שמות למוצרים, עיצוב קיפוליות, עיצוב עזרים לנקודת מכירה, כתיבה שיווקית, עיצוב דפי מוצר, עיצוב מצגות, הפקת סרטון חברה, לווי שיווקי במשך מספר שנים עם מהלכי שיווק פורצי דרך, הדרכות עובדים, פעולות רבות ומגוונות שהתוו דרך להובלת התחום בארץ. כך שהחברה הטביעה את חותמה בקרב קהלי המטרה השונים. קונטקט נגעה באופן שוטף בכל מהלך, בנוסף, נעשה תהליך איפיון מעמיק לאתר המציע מנוע "גוגלי" לכל תסמין, מחולק לקהל B2B וקהל B2C וכל זאת תוך התמודדות עם אתגרי הרגולציה המחייבים את הענף. עיצוב מרכז המבקרים נעשה תוך ייעוד המקום למסלול שבו הלקוח עובר ומקבל בצורה חווייתית את סיפור המותג כהצעה ליצירת חלון ענק  באולם הכנסים אשר מאפשר 'הצצה' לתוך מפעל התמציות, הלבשת קירות בכל צומת במסלול המבקרים וחשיבה בלתי פוסקת על כל פרט קטן כגדול למינוף המותג.

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן