מאמרים

שלוש סיבות למיתוג מחדש של החלל שלך

שלוש סיבות למיתוג מחדש של החלל שלך

אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. משפט זה אולי נכון מאוד, אבל במציאות שלנו הוא אינו חכם. כל מותג חזק צריך אומנם שיהיה בעל ערך ותוכן חיוני, אך על מנת למשוך את הלקוחות, נדרש גם מראה מושך. מוצר מצליח, כזה שמושך אליו לקוחות רבים, מתאפיין בדרך כלל בעיצוב ייחודי אך מדויק ובמיתוג שמצליח לבדל אותו מהמתחרים ולייצר עניין. לכל מי שעדיין מתלבט – להלן שלוש סיבות למיתוג מחדש.

מהו מיתוג מחדש

לפני שדנים ביתרונותיו של המיתוג, חשוב להבין למה הכוונה. מיתוג משמעותו יצירת הסיפור של המוצר, סיפור היוצר עניין וסקרנות המושכים אליו את קהל הלקוחות. מיתוג חדש מטרתו יצירת הקו הייחודי של המוצר, הבלטה של הזהות המיוחדת והחד פעמית שלו. מיתוג חדש נדרש לעתים כאשר המותג הישן מאבד מהאפקטיביות שלו בשל האופנות המתחלפות בשוק, או אם ביקורות שליליות מעיבות על ההישגים הרבים שצבר בעבר. מיתוג מחדש יכול גם לסייע ברענון המוצר, וכך ניתן גם להעלות אותו מחדש למודעות הציבור. המיתוג מחדש מאפשר לייחודיות ולזהות של המוצר לבלוט וללכוד את תשומת ליבם של לקוחות חדשים וותיקים כאחד. אם כל זה עדיין לא משכנע, להלן שלוש סיבות נוספות.

שביעות הרצון של הלקוח

כולנו מכירים את התחושה. ברגע שאנחנו נכנסים לבית עסק שבו ישנם משרדים מעוצבים היטב, האווירה כבר הופכת להיות טובה יותר. לקוח חדש וגם ותיק הנכנס בשערי בית העסק מתרשם מהמראה שלו, מהסדר הקיים במחלקות השונות, וההשקעה של מנהלי העסק במקום. את התחושה החיובית של הלקוח מנחה עיקרון הגיוני – אם בעל העסק טרח לייצר מקום עבודה נעים ואסתטי לעובדיו, הרי שסביר להניח שהלקוח נמצא בידיים טובות. משרד שעבר מיתוג מחדש כולל גם בדרך כלל שילוט הולם שמקל את התמצאות הלקוח בבית העסק, וכך תורם להרגשה הבטוחה שלו. בחירה בעיצוב הנכון, עיצוב חדיש המשקף נאמנה את המוצר, יסייע לבנות את התדמית המתאימה של המוצר בעיני הלקוח.

שביעת רצון העובדים

שביעות רצונם של העובדים חשוב לא פחות משביעות רצונו של הלקוח. עובד המגיע מדי יום לסביבת עבודה נעימה ומסודרת אינו יכול שלא לספוג משהו מהאווירה החיובית שהסביבה משדרת. ריהוט נאה, הכולל כיסאות נוחים ושולחנות עבודה העונים על צרכי העובד, מונעים תסכול רב ומאפשרים עבודה קלה ונעימה. עובד המרוצה מתנאי העבודה שלו, ישדר אווירה חיובית ללקוח המגיע לבית העסק, ומכאן החשיבות הרבה שיש לשביעות הרצון של העובד. עובד שחש ביטחון במקום העבודה שלו, וגאה בסביבת העבודה הנאה שלו, ישדר את אותו הביטחון כלפי האורחים המגיעים למשרד, וכך ניתן יהיה גם לשמר את מאגר הלקוחות הקיים ואף להגדיל אותו.

מכניסים יצירתיות למקום העבודה

כל עובד, ולמעשה כל אחד מאתנו, זקוק להשראה בחיי היום-יום. גם מי שאינו עוסק בתחום הדורש יצירתיות יתרה, נדרש לחשיבה יצירתית ופתוחה בעבודה מול קולגות ומול לקוחות. האווירה המתאימה תיצור את סביבת העבודה המתאימה, כזו שתאפשר לעובדים להשלים את מטלות היום-יום תוך שימוש בדרכי חשיבה חדשות. כך ניתן ליצור משרד הפועל ביעילות; משרד שבו העובדים שמחים בעבודתם, חדורי מוטיבציה, ומחפשים תמיד אחר דרכים חדשות לשפר ולייעל את מהלך העבודה.

 

נשמח להיות בקשר