פרסום

פרסום

צרו איתנו קשר





האינטרנט הפך להיות חלק אינטגרלי בפרסום חברות, ולמעשה זהו כלי עוצמתי ביותר בעבור משרד פרסום. לעיתים נדמה כי עסקים שאינם מראים נוכחות במדיה הזו- כלל אינם קיימים. אין ספק כי הרשתות החברתיות פתחו אפשרויות חדשות בפני חברת פרסום, והתחום הזה רק הולך ומתפתח, ודורש התמחות מיוחדת של משרד פרסום. הטלויזיה עדיין חוד החנית ועם פיצול הערוצים מאפשרת ליותר ויותר חברות להגיע לפלטפורמה שהיתה עד לא מזמן נחלתם שלצקציבי ענק בלבד. אפשרויות של חבילות חסות פותחות בפני עסקים דלת רחבה ושת"פ ותוכן שיווקי. פרסום offline נתפס לעיתים כמשהו ארכאי שאבד עליו הכלח. אך לא כך!  פרסום עסקים מחוץ לאינטרנט יכול להיעשות במגוון רחב מאוד של דרכים כדי להתבלט, לחזק את המותג ולהטמיע אותו. הדבר דורש ניתוח נכון של קהלי היעד בכדי לדעת איזה תמהיל מדיה מדוייק להניע אותם לפעולה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, פעולות BTL. לכן קונטקט כמשרד פרסום פועל מתוך מחשבה מקיפה על המיתוג, ומצליח להביא קונספפטים פרסומיים בולטים וחדים.

להתמקד, להשקיע ולפרוץ קדימה

ניסיון של שנים בתחום הוביל אותנו לפתח גישה ייחודית לתהליך המיתוג והפרסום. אנחנו יודעים שאתם צריכים להתמודד בשוק תחרותי, ולצורך כך אתם זקוקים לאסטרטגיה פרסומית שנבנתה במיוחד עבורכם. יש לנו את הכלים לבצע ניתול מקיף ולנתח את הנתונים כך שיובילו אותנו לדיוק בפיצוח הבריף והשפה הפרסומית הטובה ביותר. אנחנו מספקים את כל השירותים של משרד פרסום אך גם הרבה מעבר לכך, הכול כתלות בצורך של החברה. בתור חברת פרסום עם התמקצעות במיתוג חברות יש לנו את האפשרות לבנות את אסטרטגיית הפרסום האפקטיבית ביותר, תעצים את שפת המותג ותוביל לפריצות דרך. הידע שלנו במיתוג מוביל אותנו לפרסם בצורה יצירתית ולזקק את הדנ"א של החברה, על כל ערכיו ומטרותיו, ולהביא אותם לידי ביטוי בכלים ויזואליים ושיווקיים.

פרסום offline – לא מה שחשבתם

כאשר שואלים אנשים על פרסום עסקים אוף ליין, האסוציאציה הראשונה שקופצת לראש היא מודעת פרסומת בעיתון המקומי, כזו שעוצבה בחובבניות על ידי העיתון במקרה הטוב.. ואף אחד לא טורח להתעכב עליה. אך האמת היא שפרסום מחוץ לרשתות החברתיות ומחוץ לאינטרנט הוא הרבה יותר מכך. עם כל החדשנות של הפרסום בפייסבוק או באינסטגרם, פרסום אוף ליין הוא פרסום שיוצא מהעולם הווירטואלי אל העולם האמיתי. ובעולם הזה יש לנו חמישה חושים, ובתור חברת פרסום אנחנו יכולים לנצל כל אחד מהם כדי להתבלט, להגיע ללקוח וליצור עבורו חוויה ייחודית ומסקרנת. פעילות מעל הקו ATL או תחת הקו BTL.

למה לי פרסום עכשיו? ואיפה? וכמה?

אחד השלבים החשובים ביוצר לפני שאתם יוצאים לקמפיין פרסומי הוא הבנת הצרכים וגיבוש אסטרטגיית פרסום אפקטיבית עם תמהיל מדיה ברור שמוצא את הלקוחות שלכם בפלטפומות הנכונות. תמהיל נכון ישלב פרסום בטלויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות,  בעיתונות, ברדיו, יתמוך בפעילויות קידום מכירות בשטח ובהתאם לתקציב השילוב הנכון הוא המנצח. מעבר לאפשרות להשתמש בכל אחד מחמשת החושים כדי ליצור את החוויה והאווירה, פרסום חברות מאפשר לנו לפנות באופן ממוקד מאוד לקהל לקוחות ספציפי. לכן בתור משרד פרסום חשוב לנו לבצע ניתוח מקיף שלכם ושל המתחרים שלכם, לראות איך המתחרים "מדברים" בפרסום ולמצוא את הקול הפרסומי הייחודי שלכם, לייצר קמפיינים קריאטיביים, בולטים ומניעים לפעולה. האתגר הוא אם כן לאפיין את הלקוחות בצורה מקיפה, ולהבין מהי האסטרטגיה הטובה ביותר כדי לפנות אליהם. אתגר נוסף הוא היכולת לנטר ולנתח את האפקטיביות של הפרסום. בגלל הדינמיות של השוק אנחנו שמים על כך דגש, כדי לזקק את הנתונים ולהפיק את המקסימום מאסטרטגיית השיווק שפיתחנו עבורכם, ולבצע התאמות במידת הצורך.

יתרון נוסף של פרסום בדיגיטל הוא עולם שלם שיש להתמחות בו ולבנות תוכנית פרסום ממוקדת וברורה.בנייה נכונה ובשפת המיתוג של דפים ברשתות החברתיות: פייסבוק, לינקדין, יוטיוב,  קידום והעלאת קמפיינים בכל אחת מהפלטפורמות כולל בגוגל. כיון שיש המון חברות שקמו על בסיס השירות של קידום בדיגיטל נוצר לעיים פער בין מיתוג החברה לאופן בו אותן חברות מטפלות בלקוח. אנחנו בקונטקט שמים דגש על נוכחות מיתוגית בדיגיטל ויצירת תוכן וקמפיינים פרסומיים שממשיכים את ה DNA המיתוגי. חשוב לנו לחבר את הלקוחות לעומק החברה, למהות , ליצור שתופי פעולה ולחשוב מותג כלומר ערך מוסף שכל חברה מצליחה להעניק בתוך זירת התחרות השוקקת.

 

לסיכום, כאשר אנו בונים אסטרטגיה של מיתוג ושיווק בעבור הלקוחות שלנו, אנחנו מסתכלים גם על התמונה הכללית וגם על הפרטים הקטנים, כדי שנוכל לתפור את החליפה כך שתתאים בדיוק למידתכם. בזכות שנים רבות של ניסיון ועבודה עם החברות המובילות במשק, אנחנו יכולים להציע לכם מגוון רחב של כלים ואפשרויות כדי לחזק ולהבליט את המותג.

צרו איתנו קשר