עיצוב אריזות

עיצוב אריזות

צרו איתנו קשר





עיצוב אריזות הוא אחד הכלים הכי משמעותיים שיש כדי להבליט את המוצר שלכם על המדף, לספר את הסיפור של המוצר ולמשוך את קהל היעד. בזירה התחרותית בה כולנו מתמודדים היום, בניית מותג חזק ומוכר היא קריטית כדי להזניק את החברה שלכם קדימה ולמצב אותה כחברה מובילה בתחומה.

אנו ב-CONTACT רואים באריזה מרכיב משמעותי מאוד בחוויית המשתמש ובהחלטה שלו האם לרכוש את המוצר. בתהליך של עיצוב אריזות יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, והם יהיו משמעותיים מאוד בתהליך ביסוס המותג. כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר, אנחנו משלבים ידע וניסיון, הכרה של השוק באמצעות מחקר קהלים וסדנת מיתוג אשר מדייקת ומטייבת את המותג כדי להעניק לאריזה ולמוצר את הזהות הייחודית לה.

קודם נכיר את החברה, אחר כך נהפוך אותה למותג

סדנת המיתוג שפיתחנו מצליחה בזמן מרוכז ואפקטיבי לזקק את הבטחת המותג והיתרון התחרותי של החברה שיבוא לידי ביטוי בעיצוב האריזה. התהליך מתחיל בחידוד האסטרטגיה המיתוגית –  הבנת תשתית המותג, להכיר את החברה לעומק, להיפגש עם אנשי המפתח ולשמוע מהם. להכיר את המתחרים ואת המוצרים הקיימים, קהלי היעד ועוד.

לצד הנתונים הסטטיסטיים, אנחנו מתמקדים בהבנת האופי, החזון, האווירה והערכים של החברה. החיבור בין כל הנתונים הללו מאפשר לנו לראות את התמונה הכללית, ולגבש ביחד אתכם את זהות המותג. שיתוף הפעולה הזה חשוב לנו כדי שנוכל לתפור עבורכם אריזת מותג שהיא בעצם חליפה המותאמת בדיוק למידותכם כך שתוכל לתת "הופעה".

עיצוב ופרטיות- שילוב הכרחי בעיצוב אריזות

עיצוב אריזה הוא תהליך מורכב שדורש התייחסות למאפיינים השונים של המותג, של המוצר, אופי השימוש ודרישות האחסון. החל מאריזות קרטון פשוטות, ועד שילוב של חומרים שונים, ועוד הרבה אפשרויות שונות שקיימות היום בשוק. אנחנו מקפידים להישאר מעודכנים בכל הטכנולוגיות החדשות, כדי לזהות את הצרכים המדויקים שלכם ולענות עליהם באופן אופטימלי. עיצוב האריזות היא השקעה משמעותית בהבטחת תנאים של הצלחה שכן  זוהי נקודת החיבור הראשונה בין הלקוח לבין המוצר שלכם. או ויזואלית דרך הפרסום או פיסית דרך נקודות המכירה.

באמצעות תהליך משותף של חשיבה נבין מהם המאפיינים של המוצר, מהו הסיפור אותו אנחנו רוצים לספר, ואיזו חוויה אנחנו רוצים להעניק ללקוח. כל אלו ישפיעו על בחירת החומרים והטכניקות בהם נשתמש כדי לעצב את האריזה.

בחירה של חומרי גלם מתאימים חשובה כדי ליצור אריזה איכותית שתתאים למוצר ותספק חווית משתמש טובה. למשל שימוש בחומרי גלם מתכלים הם חלק מסיפור של חברה שאיכות הסביבה עומדת בראש מעייניה. שילוב של חלונית שקופה יוצרת אצל הלקוח "גירוי" ותחושה חיובית של פתיחות, ביטחון, מאחר והוא רואה בדיוק מה הוא עומד לרכוש.

הצד החזותי של עיצוב אריזות

הדבק שמחבר בין הזהות, הערכים, חומרי הגלם וחווית השימוש – הוא העיצוב והשימוש בכלים חזותיים. צבע האריזה, צורות, פונטים, ויזואלים, הטבעות ועוד טכניקות מגוונות הם רק חלק קטן מסט הכלים שעומד לרשותנו, והאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

לצורך ההסבר בחרנו להפריד כאן בין בחירת חומרי הגלם לבין העיצוב עצמו, אך בפועל אלו שני חלקים השלובים אחד בשני ואינם ניתנים להפרדה. כאשר השילוב הזה נעשה בצורה טובה, הוא יוצר שלם שגדול מסך חלקיו. בצורה כזו אפשר לקחת את אותו החומר בדיוק ולספר שני סיפורים שונים לחלוטין. ניקח כדוגמה אריזת פח. אם נשמור על הצבע הכסוף שלה, נוסיף גימור מבריק ונבחר בעיצוב בקווים נקיים, נקבל אריזה שמספרת סיפור של מוצר חדשני ומודרני. אבל אם ניקח את אותה קופסה בדיוק ונעצב אותה ברוח הווינטג', נעשה שימוש חכם בתבליטים ואיורים, נוכל לספר סיפור אחר לחלוטין- סיפור על חברה וותיקה המחוברת לשורשים ולהיסטוריה.

לחשוב מחוץ לקופסה

עיצוב האריזה הוא אמירה. וככל שהאמירה ברורה יותר היא תבלוט יותר. זו הזדמנות למצוא דרך מקורית כדי להתבלט על המדף, וזו גם הזדמנות ליצור חוויה מיוחדת עבור הלקוחות שלכם ולכן חשוב לנו להסתכל על הדברים מבעד לעיניים של הלקוח. אנחנו רוצים להפוך את האריזה שלכם לאריזה אטרקטיבית, שפונה באופן ממוקד לקהל היעד.

עיצוב אריזות הוא  תהליך שיש בו קסם ואפשרות להפוך את המוצר למותג באמצעות הבלטת ה"תג" הערך המוסף בדרכים מקוריות וייחודיות. בזכות שנים רבות של ניסיון והתמקצעות אנו ב- CONTACTמכירים היטב את תחום עיצוב אריזות, הן מבחינת המגמות העיצוביות והן מבחינת הטכנולוגיות והאפשרויות הקיימות. לספר את הסיפור שלכם על האריזה ולצאת לדרך משותפת.

צרו איתנו קשר