מאמרים

מיתוג משרד ופתרונות שילוט

מיתוג משרד ופתרונות שילוט

ביסוס נוכחות הוא אחד התנאים ההכרחיים להצלחתו של כל בית עסק. כיום, השפה השלטת היא השפה הוויזואלית, ועל כן מיתוג מדויק ושילוט מתאים הם כלים מרכזיים לבנייתו של מותג מוביל. כל מנהל המעוניין בהצלחת החברה או הארגון שלו צריך לשאול את עצמו האם המיתוג הקיים של החברה אכן אפקטיבי, או שהגיעה העת לרענן אותו.

אני אני אני

בחברת השפע שבה אנו חיים, עבור כל מוצר קיימות חברות רבות המספקות אותו. במצב זה, גם אם חברה מסוימת מחזיקה במוצר איכותי העונה במדויק על צרכים הקיימים בשוק, אין הדבר מבטיח את הצלחתה. כדי שהלקוח הפוטנציאלי יוכל בכלל לדעת על קיומו של אותו המוצר, נדרשת עבודת מיתוג ופרסום. מטרתו של תהליך המיתוג והפרסום של המוצר הוא להדגים בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלי מדוע הוא צריך לבחור דווקא במוצר הזה ולא במוצר מקביל הקיים בשוק. מיתוג נכון ומותאם אישית יאפשר להבליט את יתרונותיו של אותו המוצר לעומת המוצרים האחרים בשוק, וכך יבסס את הנוכחות שלו. מכיוון שמוצרים עשויים להשתנות, ומכיוון שהשוק עצמו משתנה, מפעם לפעם מומלץ לשקול רענון של המותג הקיים כמו גם גישה חדשה שתסייע בפרסום שלו ובהעלאת המודעות של הלקוחות לקיומו.

מיתוג סביבת העבודה

הצלחתו של בית עסק תלויה לא רק במוצר שלה אלא גם ב"וויב" ובאווירה שנוצרת סביבו. לשם כך חשוב לא פחות לבצע מיתוג משרדים שיסייע ליצור את התדמית המבוקשת של בית העסק. סביבת עבודה שקיים בה מראה אחיד ההולם את המותג ואת העיצוב שנבחר לו תסייע להשיג את המסר הרצוי, ותיצור את הרושם המתאים בעיני הלקוחות המגיעים לבקר במשרדים. מיתוג ראוי יכול לכלול למשל שימוש בצבעים המזוהים עם המותג, כך שהקירות במשרדים יותאמו לצבעים אלו או יכללו אלמנטים עיצוביים העושים שימוש בלוגו של המותג. ניתן כמובן לשלוט במידה שבה יותאם המיתוג לסביבת העבודה, ובמקרים רבים מתבצעת גם הרכבה של עמדות עבודה אחידות ואלגנטיות. כל אלו מסייעים לבנות מראה אחיד וממותג המקבל את פני הלקוח ויוצר תדמית מקצועית המבססת את נוכחותו של המותג ואת עוצמתו. מיתוג סביבת העבודה יכול כמובן לכלול גם מיתוג של  מוצרים כגון ציוד משרדי שיכול לשמש חברת פרסום בעת הצורך.

גרפיקה ושילוט

יצירה של מותג חזק תחילתה כמובן בבחירה בלוגו מתאים ובגרפיקה הנכונה. עבור כל מטרה ישנו הפונט המתאים ביותר, וישנם פונטים המשמשים בעיקר תחומי עיסוק מסוימים או נסיבות מסוימות. אין מדובר בבחירה שרירותית; ישנם פונטים המתאימים לטקסטים ארוכים המיועדים להקל את הקריאה וישנם פונטים המתאימים  לשילוט או פונטים "צעירים" יותר המתאימים לצרכים ספציפיים. מלבד הפונט הנכון יש לבחור באלמנטים העיצוביים המתאימים, כאלו שימשכו את תשומת לבו של הקהל מבלי לבלבל אותו. בחירה באלמנטים הגרפיים המדויקים יסייעו לבסס את מעמדו של המותג וליצור שילוט שימשוך את קהל היעד הנכון.

 

נשמח להיות בקשר