מאמרים

הטעויות הנפוצות ביותר בתהליכי מיתוג

מהו מותג? מותג הוא ישות המתארת חברה, מוצר, שירות, מקום או אדם, אליו מקשרים הצרכנים עמדות, רגשות ותפיסות ברורות הנוגעות ב"אופי" המותג ו"אישיותו". ערכי מותג אלו, מסייעים לצרכנים לבצע החלטות רכישה ולכן חברות רבות משקיעות משאבים רבים במיתוג ובשימור ערכי המותג עם זאת, הטעויות הנפוצות הבאות, עלולות להוריד לטמיון את ההשקעה במותג חדש, להרוג מותג […]

קריאה נוספת Read More

זהות המותג בעידן ה-Omni Channel

רוצים לשמר את המותג שלכם ב-Top of Mind של הצרכנים בכל הפלטפורמות השיווקיות? התקדמו לעולם שכולו Omni-Channel – בלי לאבד בדרך את זהות המותג וערכיו.   "אומרים שהיה כאן פשוט, לפני שניהלתי…" פעם, החיים שלנו כמנהלי השיווק, היו הרבה יותר פשוטים. הקמפיינים הפרסומיים המושקעים ביותר כללו מספר אמצעי מדיה מסורתיים כגון עיתונות, רדיו, שילוט חוצות […]

קריאה נוספת Read More

עיצוב פנים? מיתוג? ואולי תכנון אדריכלי? קונטקט עושה לכם סדר בחלל המשרדי.

אם מראה המשרד שלכם מתחיל לשעמם אתכם, מרגיש מיושן, אינו משקף את רוח החברה והמותג, לא תורם לגיבוש החברתי ולאווירה ולא עומד בקצב של השוק התחרותי בו אתם פועלים, זה הזמן למיתוג החלל המשרדי. אבל היכן להתחיל? באדריכל? במעצב פנים? ואולי בחברת המיתוג? קונטקט מיתוג ופרסום עושה לכם סדר בחלל בו אתם נמצאים. החלל העסקי […]

קריאה נוספת Read More

תנו לקירות לדבר

איך המשרד שלכם יכול לספר את סיפור המותג הפנים החדשות של משרדי קמינריו (Kaminario) "החיים אינם מה שחיית, אלא מה שאתה זוכר והאופן שאתה זוכר אותם" כתב הסופר וזוכה פרס נובל גבריאל גרסיה מארקס. בכך הוא חזה את הצורך האובססיבי של האנושות באחסון ושמירת מידע דיגיטלי. אמירה זו הובילה את חברת קונטקט בתהליך המיתוג של […]

קריאה נוספת Read More

מיתוג בעזרת השם – אסטרטגיות Brand Naming

בין אם מדובר בחברה, שירות או מוצר, שם המותג הוא המסר הראשון אליו נחשפים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

קריאה נוספת Read More

הפנים שלכם בדיגיטל

בעידן השיתוף בו אנו חיים, המכשיר הנייד יוצר מפגשים וחוויות וצומת להרבה מאד ממשקים. שיחת טלפון הפכה בהדרגה לאחד השימושים המשניים של המכשיר.
יש מצלמה? ווטסאפ? פייסבוק? אינסטרגם? טלוויזיה? משחקים? יומן? נגן מוסיקה? כן, הכול יחד!

קריאה נוספת Read More

5 טיפים למיתוג נכון של העסק

הקמת עסק היא צעד גדול מאד בהתקדמות וההתפתחות האישית של אותו אדם שהוא בעצם הבעלים של העסק.
בין אם מדובר בהגשמת חלום רחוק ובין אם מדובר בעניין עסקי בלבד של ניסיון להצליח בתחום מעניין או מושך –
ישנם לא מעט משתנים שצריך וחשוב לקחת בחשבון ואחד מהם הוא המיתוג שהכי יתאים לעסק.

קריאה נוספת Read More

האם הגיע הזמן למיתוג מחדש?

Re-branding… מילת הקסם שמתגלגלת כל כך יפה על הלשון, מלווה בעלי חברות וארגונים,
בעלי עסקים, מנכ"לים ומנהלי שיווק ולא במקרה. מיתוג מחדש טומן בתוכו הבטחה מדהימה:
בתהליך מדוייק, ניתן לטפל בכל חסרונות המותג הקיים ולעורר אותו מחדש כמותג רלוונטי ונחשק.

קריאה נוספת Read More

כיצד למתג נכון חנות אינטרנטית לבגדים?

עומדים לפתוח חנות אינטרנטית חדשה למכירת ביגוד? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. היום ישנן חנויות רבות באינטרנט אשר מאפשרות לרכוש דרכן בגדים, ואם אתם רוצים למשוך אליכם את הלקוחות ולהיות בטוחים כי תצליחו למכור כמה שיותר בגדים דרך החנות ולהגיע להכנסות גבוהות, עליכם להשקיע במיתוג נכון של החנות. מיתוג נכון יבנה לכם מוניטין בתור […]

קריאה נוספת Read More

קירות מדברים – מיתוג חללי משרדים

חברות וארגונית משקיעים משאבים רבים בעיצוב אדריכל קפדני. נכון, חללי עבודה משמשים נקודת השקה עם עובדי החברה,
לקוחותיה, ספקיה ומשקיעיה, וככזה הם חייבים להיות חלק אינטגרלי מזהות המותג אותו הוא משרת
ולשקף בשלמות את ערכיו לא רק מהפן התכנוני או האסתטי אלא בראש ובראשונה מהפן המיתוגי.
קירות מדברים – מה הסיפור שלכם?

קריאה נוספת Read More