מאמרים

הפרדות זכוכית במשרד – מה צריך לשקול?

השימוש במחיצות זכוכית במשרד הוא פתרון נוח להקמה, אלגנטי, ופותח מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב החלל. בין אם תבחרו ליצור הפרדות חדשות או להשתמש בהפרדות הקיימות, תוכלו לעשות זאת בצורה חכמה אשר תעצים ותחזק את מיתוג המשרד. שימושים נפוצים למחיצות הזכוכית השימוש הבסיסי והפרקטי ביותר הוא כמובן מחיצה המפרידה בין חללים שונים במשרד, בצורה שמאפשרת […]

קריאה נוספת Read More

לוחות לבנים במשרדים

אנחנו חיים בעידן של טכנולוגיה שמתפתחת כהרף עין, וכל דבר כמעט הופך להיות אלקטרוני או שאפשר לבצע אותו באמצעות אפליקציה. ובכל זאת, הלוח הלבן ממשיך לשמור על מעמדו בתור אביזר חובה בכל משרד. והאמת? למרות שמדובר בטכנולוגיה פשוטה ובסיסית, עדיין יש לו שימושים רבים, וגם היום הוא תורם לעיצוב המשרד ולזרימת עבודה טובה יותר. כיצד? […]

קריאה נוספת Read More

טוען שאתה ייחודי? בוא תוכיח!

החיים המודרניים גורמים לכל אחד מאתנו להלך על חבל דק; מצד אחד אנחנו רוצים להיות מעודכנים, להיראות נכון ולהציג את הרושם הנכון, אך מצד שני חשוב לנו לבדל את עצמנו ולבנות את הזהות הייחודית לנו. מציאת הזהות הייחודית היא עניין הכרחי במיוחד כאשר מדובר בתהליך של מיתוג מחדש; באמצעותה יכול בית העסק להוכיח את יתרונו […]

קריאה נוספת Read More

מה זה מיתוג סביבתי?

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על מיתוג סביבתי? במה הוא שונה ממיתוג סטנדרטי של מוצר או חברה? הנה קווים לדמותו של המיתוג שכבש את עולם הפרסום. כותרת משנה מיתוג סביבתי מקיף תחומי תכנון רבים, ביניהם עיצוב פנים, עיצוב גרפי, עיצוב נוף ועיצוב תעשייתי. כשמדברים על מותג סטנדרטי המעוניין לקדם את עצמו, בדרך כלל פונים […]

קריאה נוספת Read More

לוחות מחיקים על קירות משרדים – הטרנד החדש

בימים בהם הלוחות היו מצוידים בגיר ואינספור חלקיקי אבק מסורבלים היו חלק משגרת הכתיבה של כולנו, לא יכולנו להאמין שיום יבוא וציוד חדיש ומתקדם יחליף את ה"טכנולוגיה" הישנה. היום הלוחות המחיקים הם חלק בלתי נפרד מהנוף, והם משמשים אותנו במגוון ענפים – בתי ספר, מוסדות אקדמיים וכמובן – גם במגוון סוגי משרדים, ממשרד עורכי דין, […]

קריאה נוספת Read More

מיתוג משרד ופתרונות שילוט

ביסוס נוכחות הוא אחד התנאים ההכרחיים להצלחתו של כל בית עסק. כיום, השפה השלטת היא השפה הוויזואלית, ועל כן מיתוג מדויק ושילוט מתאים הם כלים מרכזיים לבנייתו של מותג מוביל. כל מנהל המעוניין בהצלחת החברה או הארגון שלו צריך לשאול את עצמו האם המיתוג הקיים של החברה אכן אפקטיבי, או שהגיעה העת לרענן אותו. אני […]

קריאה נוספת Read More

חידושים מתוך כנס מיתוג ועיצוב שהתקיים ברומא

השילוב בין איטליה לבין עיצוב הוא שילוב מנצח, והשילוב בין עיצוב לבין עיר הבירה של רומא – איטליה – הוא ללא ספק אחד השילובים הטובים ביותר שיכולים להיות. באוניברסיטת ספינזה שברומא, בתאריכים 12-14 באפריל, התקיים זו הפעם ה-12 כנס עיצוב בשם " Design for Next". אז לכל מי שפספס וסקרן לדעת מה התרחש בין כתלי […]

קריאה נוספת Read More

עיצוב משרדים ידידותיים לסביבה

כאשר מעצבים משרד, צריך לקחת בחשבון מספר רחב של גורמים. ביניהם הדרישות הפונקציונליות של החברה, האווירה שרוצים ליצור ועוד. חלק חשוב נוסף הוא עיצוב והתקנת אמצעים שיסייעו גם לעובדים וגם ללקוחות להתמצא בקלות ולהגיע ליעדם. עיצוב סביבתי והתמצאות במרחב כאשר אנחנו מגיעים למקום חדש, אנחנו משתמשים בחוש הראייה והשמיעה כדי להתמצא בחלל ולמצוא את דרכנו. […]

קריאה נוספת Read More

הפסיכולוגיה שמאחורי מיתוג מחדש – צבעים

חלק חשוב ומהותי בכל פרויקט מיתוג מחדש קשור בצבעים. לא מעט מחקרים נעשו בנושא, מחקרים המבקשים "להסביר" לנו מהי משמעותו של כל צבע, מה הוא משדר ואיזו תחושה אנו מקבלים ממנו, אך בפועל – בחירת הצבעים וההרמוניה שתתקבל הם גם תלויי הקשר. כל צבע מעניק לנו תחושה שונה ומוסיף שכבה נוספת של גירוי לחושים, חלק […]

קריאה נוספת Read More

שלוש סיבות למיתוג מחדש של החלל שלך

אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. משפט זה אולי נכון מאוד, אבל במציאות שלנו הוא אינו חכם. כל מותג חזק צריך אומנם שיהיה בעל ערך ותוכן חיוני, אך על מנת למשוך את הלקוחות, נדרש גם מראה מושך. מוצר מצליח, כזה שמושך אליו לקוחות רבים, מתאפיין בדרך כלל בעיצוב ייחודי אך מדויק ובמיתוג שמצליח לבדל […]

קריאה נוספת Read More